fredag den 27. april 2012

Det er så også de sidste puder i denne omgang.

Her kommer de to sidste puder så for denne omgang. Nu gider jeg ikke lave flere. Det nærmer sig hvor jeg er ved at have styr på at sy lynlåse i, men også kun næsten. Der er stadig plads til forbedring.

Vi har haft "ferie" i denne her uge og jeg glæder mig allerede til hverdagen starter igen. For hvor kan det dog være stressende at være hjemme allesammen samtidig. Vi har så absoult ingenting nået  og nu trænger jeg til noget ro i mit hoved. Men inden da skal jeg lige ind og savle over Burhan G sammen med nogle dejlige arbejdskollegaer og holde 2 års fødselsdag for Frederikke.








4 kommentarer:

  1. Men ved du hvad? De er simpelthen også så fine dine puder!! God weekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. også god weekend til dig. Her står den på 2 års fødselsdag.

      Slet
  2. De er super fine, skønne farver også de blå, rigtig tøset :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nogle rigtig fine tøsepuder, men det er jo også to piger jeg har, som er MEGET tøsede.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...