onsdag den 14. marts 2012

Mønstre fra de glade 70´er.

Jeg er da fuldstændig forelsket i de her gamle 70´er mønstrer. Jeg har fået lov til at låne dem af Anja som er på mit syhold. Jeg har simpelthen kigget i dem så mange gange, og kan slet ikke bestemme mig for hvilket mønster der skal afprøves først. Det er gamle Burda blade og jeg synes det er lidt pudsigt at mønstrene ikke er i alle størrelser. Men jeg skal helt sikker i gang med nogle af kjolerne. Så her følger lige lidt billedspam. Læg i øvrigt lige mærke til hvor lårkorte de er og de meget fine træsko de har på.






Jeg er især helt vild med det sidste billed her. Den er da bare for skøn.

12 kommentarer:

  1. Ja, det er da retro for fuld gas :)
    - skønne billeder. er spændt på at se hvad du finder på.

    SvarSlet
  2. De er bare fine!
    Kan slet ikke bestemme mig for, hvad jeg ville vælge at starte med :-)

    SvarSlet
  3. Eiiii det er godt nok nogle fine mønstre. Jeg er ret vild med kjolerne - især den gule - på det øverste billede!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den gule er rigtig fin. Viste den for min datter på 4½, som desværre synes den er grim.

      Slet
  4. skønne billeder og jeg får da helt lyst til at sy en af dem ... der er bare 1 minus de er meget korte de kjoler eller er det bare mig ?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er mega lårkorte, tænker de skal forlænges lidt.

      Slet
  5. ungerne så mere artige ud dengang :-) og når man sagde lårkort- var der da noget om det .. er spændt på hvad du skal sy- der er da mange muligheder der:-)

    SvarSlet
  6. Ja lårkort og træsko - alle havde træsko dengang - jeg selv havde nogle fine lyseblå, sidder jeg lige og kommer i tanke om, nu jeg ser de skønne billeder :)

    Tak for din kommentar på min side, har også fluks meldt mig som fast læser herinde - er helt vild med dine uglepuder - men det undrer jo nok ikke nogen ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  7. Hvor er de dog bare lækre:-)

    SvarSlet
  8. Skønne skønne mønstre altså! Sad og osede lidt på Etsy i går - der kan man virkelig få mange mønstre fra "dengang". Og velkommen til min blog - nu følger jeg også spændt med hos dig. Fine ting du laver. :)

    SvarSlet
  9. Altså hvor nogle fantastiske mønstre.
    Især på det første opslag.
    Men bare lidt irriterende når ungerne ikke deler smag...
    Jeg har selv problemer med en tre-årig der bare ELSKER glimmer og lilla fake-fur! UAKS!
    Kh maj

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...