torsdag den 27. oktober 2011

Bløde velourbukser til Søsterlagkage..

Har haft en fridag i dag, hvor jeg har sust rundt og gjort rent, vasket tøj, bagt franskbrød og pølsehorn. Begge pigerne har været afsted, for ellers var det da slet ikke muligt at nå alt dette. Caroline ville ellers gerne have været hjemme i dag, nok mest fordi jeg havde lovet hende klatkager til eftermiddagsmad. Risengrød er det helt store hit herhjemme lige pt. Ja risengrød er jo ikke lige noget for Thomas, for der er jo ikke kød i. Men pigerne og jeg elsker det. Jeg synes ellers jeg havde lavet stor portion (1½ l. mælk) så der også var til klatkager. Det blev også til lidt i dag, men ikke nok.  

Begyndte på disse her bukser i går aftes og fik lige syet elestik i benene her i eftermiddags. Så nu er de færdige og hvor er strækvelour dog bare behageligt. Og nej jeg har ingen overlocker, så de er syet på almindelig maskine og det går fint. Kantbåndet drillede dog lidt på lommerne, måske det er fordi jeg selv har tegnet lommerne. Bukserne er til Frederikke, som dagligt bliver kaldt for søsterlagkage.


Glæder mig i øvrigt rigtig meget til i morgen, hvor jeg tager en tur på den Kreative Messe i Fredericia. Det bliver spændende at se om der er noget jeg ikke kan leve for uden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...